onsdag 7 februari 2018

SNYGGA SOFFBORDET GEORGE FRÅN ELLOS


STILFULLT OCH  SMART

Nu kollar jag på soffbord och har tre olika sorters bord, jag velar mellan. Detta är ett av alternativen, George. Ett så vackert bord och bra att man kan köpa både högt och lågt och få ett satsbord om man vill. 

FINNS I OLIKA FÄRGER OCH HÖJDER

George kommer förutom i mässingsfärg, i metallfärg (lite grönaktig ser det ut som), rosa och svart.
Det finns höga och låga varianter.


Big George i matt metallfärg, fint!



Såhär tänker jag mig borden i vårt vardagsrum, som satsbord. Kanske till och med två höga och ett lågt så man kan flytta runt borden beroende på hur många man är i soffan och hur man sitter. Vi får se vad det blir.

Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Produkt- och inspirationsbilder från Ellos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar