torsdag 13 december 2018

PRISVÄRDA MATTAN HAYWARD FRÅN ELLOS HEMMA HOS OSS


Hejsan! Förra veckan landade den underbara mattan Hayward från Ellos i vårt vardagsrum. Jag är så väldigt nöjd med den! Den är en otroligt mjuk och skön ryamatta som är gjord i två olika garner med olika tjocklek och täthet som skapar ett vackert mönster. Ränderna har en lite mer grå ton och bakgrunden på mattan är en aning mer beige. 

Lugghöjden är ca 3 cm och den känns verkligen tjock och mysig att gå på. Barnen ligger numera mer på mattan än i soffan! 


Mattor är oftast dyra och vi har dessutom småbarn hemma. Denna matta är ändå väldigt prisvärd för vad man får tycker jag, just nu är där till och med 25% rabatt på den. Nu får vi se så den håller måttet i längden, men det börjar mycket bra i varje fall.
Den finns som jag visat här tidigare i en mörkare och en ljusare variantDet är den ljusa vi har här hemma och den mörka rekommenderade jag till min vän Susannes hall på deras ovanvåning. Mattan finns i  både 160x230 och 200x290 cm, vi har den större storleken. 


Ja, också en liten julbild, där ni skymtar mattan. I år hade vi abstinens efter två jular i ett trångt "bygga-hus-mellanboende" utan gran. Så nu det blev minsann en 2.40 hög gran, hejåhå! Och vi älskar den.

Må så gott ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bild 1 & 5: Mia Ljungberg
Bild 2 - 4: Produkt- och inspirationsbilder från Ellos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar