fredag 6 april 2018

DENNA FINA SOLSPEGEL BLEV MITT VAL




OCH VINNAREN ÄR...

Hej på er, jag tittar in såhär på fredagen för jag har äntligen bestämt mig för vilken solspegel vi ska ha. Oj, vad jag kollat runt. Om ni söker på "solspegel" här så hittar ni min lista på några av de speglar jag valde mellanJag har även tittat på hur man själv kan göra en solspegel. Men till sist landade jag i denna stilrena och vackra spegeln från On Interiör, som jag nu beställt. Ni hittar den b la på soluppgången.se.

Jag hoppas och tror att den kommer att bli ett fint smycke på väggen vid vår matplats. Jag uppdaterar er sedan på hur det blev. 

Önskar er en härlig fredag! ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: P
rodukt-och inspirationsbilder från On Interiör och soluppgangen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar