söndag 10 juni 2018

TRE STORA, RUNDA BRICKOR FRÅN IKEA OCH MIO


Hej på er! Hoppas ni har en fin söndag. Jag vill samla ljusstakarna på matsalsbordet och i uterummet på en lite större bricka eller ett fat. 

Det hade blivit fint att få dem mer som en samlad grupp. Dessutom är det ju så mycket lättare att torka av bordet efter alla sommarfikor och barnkladd, om ljusstakarna står på en bricka 👍

Imorgon sticker jag och kolla på dessa tre kandidater på Ikea och Mio:

"GRATTIS" FRÅN IKEA

En snygg och mycket prisvärd bricka. Lite för liten för min samling av ljusstakar tror jag dock. Men kanske köper jag den till något annat här hemma. Storlek - 38 cm.



"KONKRET" FRÅN MIO


Ett kaxigt fat med betongfinish. Detta är jag spänd på att kolla upp. Är det så fint som jag hoppas på så måste de testas till mina ljusstakar. Fatet finns i två storlekar - ca 45 cm och 54 cm.

CHANDLER FRÅN MIO

En fin bricka om man vill ha in lite mjuk träkänsla. Det kan behövas på vårt vita matsalsbord, så denna måste också kollas upp. Finns i två storlekar - 30 och 40 cm.

Ja, kanske servera lite vin på denna bricka i sommar?
Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Inspirationsbilder från Ikea och Mio

Bild 2: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar