måndag 7 januari 2019

SVARTA PRISVÄRDA SAMMETSSTOLAR


Vi fixar i sovrummet och jag har ikväll beställt två svarta sammetsstolar. Gillar att ha sammet i sovrummet, det ger verkligen en mjuk och skön känsla. Jag hittade ingen sovrumsbild på den stolen, men den är ju supersnygg även som matsalsstol. De svarta stolarna kommer att bli fina i vårt sovrum tillsammans med den mulvadsfärgade sänggavel i sammet som är beställd och till de svarta sängborden från Mio.

Här kommer tips på några mycket prisvärda sammetsstolar.

FINA SVARTA SAMMETSSTOLAR FÖR UNDER TUSENLAPPEN


1. Skönheten Valerie från Nordiska Rum är den jag föll för till slut
726 kr (595 kr plus moms)



Jag tänker också att de sammetsstolarna kommer att vara snygga till våra matstolar från Søstrerne Grene som ni ser här. Bra när man behöver extrastolar.
__________________

2. Mellie från Dina Möbler ser ut att ha en lite kraftigare rygg än Valerie.
595 kr

__________________


3. Felipe från Trademax med sina nättare ben är också mycket snygg.
595 kr
__________________

4. Denna vackra stol med guldfärgade ben kommer från Pickedout
995 kr


__________________

Ja, nu väntar jag på mina Valerie-stolar och hoppas på att de ska bli som jag tänkt mig dem. Jag ska visa er när jag kommit lite längre i sovrummet.

Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg


Bild 1: Produktbild från Nordiska Rum
Bild 2: Mia Ljungberg
Bild 3: Produktbild från Dina Möbler
Bild 4: Produktbild från Trademax
Bild 5: Produktbild från Pickedout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar