tisdag 25 december 2018

FYNDA JULPYNT SOM LIGGER OCH VÄNTAR PÅ DIG NÄSTA ÅR

GOD JUL! Hoppas ni har det underbart. Nu är det julrea på alla håll och kanter. Jag vill tipsa er om en liten tradition jag har...med mig själv. Nästan varje år köper jag något vackert julpynt på rean. Jag packar sedan ner det fint, överst i en av jullådorna. Nästa år när det är dags att pynta inför julen hittar jag klappen till mig själv, men fyndet som jag oftast glömt var det är. Roligt!


I år hittade jag några underbara "droppkulor" överst i lådan. Det är också helt galet mycket billigare att köpa julpynt efter julafton. Jag brukar tänka att jag sparar en hel del på detta fyndande, och så blir det ännu mer till välgörenhet under julen. I år fick Barncancerfonden min julgåva, det är så enkelt att swisha numera.


Jag fyndade även tre fjädergranar på rean på Flowerteam i Helsingborg förra julen. De hade jag inte glömt, men det var väldigt roligt att få packa upp dem, och ställa dem i vårt nybyggda hus i år.

Jag önskar er en riktigt mysig juldag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar