torsdag 31 januari 2019

SÄNGAVELN SENSE FRÅN MIO ÄR UPPE HOS OSS


Nu har vår sängavel Sense Hög från Mio kommit upp och jag är så nöjd med den. Här ser ni några kvällsbilder. Hela rummet blev direkt så mycket mysigare och mer ombonat. I och med ett marathon i influensa här hemma har inte solspeglen kommit upp på väggen än, det kommer dagsbilder sedan när den är uppe. Detta rum är numera barnens favoritrum, här hänger de ofta.

Sängbordet och hyllan i serien Alex är också från Mio.

Vi valde klädseln mullvad och den är precis så mjuk och lugnande som jag ville den skulle vara. En mycket vacker färg och den passar utmärkt i ett sovrum.


Att måla fondvägg får tyvärr bli senare. Väggar spricker ofta i nybyggen och man ska helst vänta ca två år innan man målar. Jag tänker mig en ganska mörk och mysig färg här. Jag har inte bestämt vilken än.

I helgen få mer tips till enhörningskalaset. Planeringen har fått stå stilla här hemma, men nu kör vi igång igen. Det är nästa helg det smäller!

Njut av er dag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin

Bild 1&3: Mia Ljungberg
Bild 2: Produktbild från Mio

2 kommentarer:

  1. Hej! Funderar på att köpa säng från Mio. Har blivit tok kär i färgen mullvad är du nöjd med sängen förövrikt?

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Vi är supernöjda med sänggaveln och den underbara färgen mullvad! Men vår säng är från Ikea. Man kan ju kombinera den lösa sänggaveln med vilken säng man vill, bara det är rätt bredd på sängen. Jag har tyvärr än ingen erfarenhet av sängar från Mio. Lycka till och ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera