söndag 11 juni 2017

HEJ!



Varmt välkomna till min blogg. Här kommer ni att hitta en härlig blandning av inredning, renovering, trädgård, inlägg om husbygge och alla val och tankar som det innebär. Jag ger tips på pyssel med barnen, dekorationer av olika slag och mycket mer. 

Kommande veckor kan ni läsa om varför vi bestämde oss för ett stenhus, Mina 10 bästa trädgårdstips, hur vår resa med husbygget startade, tips på stilrena inredningsval i köket, inspiration från en trädgård granne med skogen, kul barnkalastema, om växtväggar m.m.

Jag jobbar med grafisk formgivning och design. Allt som gör hemmet till en skön plats att vara på intresserar mig. Jag vill gärna dela med mig av kreativiteten i mitt liv - roligt om det kan glädja även andra. Min man och jag har tre barn i åldrarna 9, 7 och en liten på fem veckor...och då ett nytt hus på gång. Så det är fullrulle i Villa Ljungberg.

Vi ses imorgon.
Må så gott ♡ Mia


De två översta bilderna: Michael Carlsson, dinbild.com/Mäklare Niklas Alexén, Af Ekenstam Mäklarbyrå.
Övriga bilder: Mia Ljungberg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar