tisdag 24 oktober 2017

5 TIPS PÅ BORDSLAMPOR I MÄSSING

Hej på er!
Förr ville jag ha det mesta i metall och silver,  jag gillar det fortfarande, men även de varma tonerna kommer att få mer plats i nya huset. Guld och mässing, så vackert! Jag kollar runt på lite bordslampor till olika ställen i huset, här är några fina i olika stilar. Kommer att bli svårt att välja...

1.  Det här är en favorit, som jag kan tänka mig vid sidan av sängarna eller på ett sideboard vid matplatsen. Rund bordslampa från Hübsch i glas och mässing. Jag ska se om man kan hitta den på en svensk sida.



2. Ännu en kandidat till sängborden, från Tine K.





4. På Butik Linnéa har jag spanat in denna i olika höjder. Hugo från Watt & Veke, så vacker!


5. Den här typen av lampa, kan hitta sin plats var som helst i hemmet, detta är en fin i marmor och mässing från Hübsch.

Kanske hittade ni någon favorit här. Varför inte få in lite guldglans och glamour i hemmet? Hoppas ni får en riktigt skön dag.
Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin


Bilder: produktbilder från Hübsch, Watt&veke, Olsson & Jensen och Tine K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar