torsdag 7 december 2017

5 FINA SAMMETSPUFFAR TILL BRA PRISER



Älskar denna ljuvliga gammelrosa puff från Åhlens, hos min väninna Jenny.

PIFFA MED PUFFAR

En sammetspuff eller två hade jag tänkt skulle få pryda nya huset. Det är så himla fint och mjukar upp rummet, samtidigt som det ju skapar fler sittplatser.


Det finns många vackra puffar (...och många dyra). Har ni t ex kollat in Tine K:s stora snygga?



5 PRISVÄRDA "SAMMETSPUFFAR" 
Det kostar på att bygga hus vill jag lova, så det får gärna vara ett bra pris på mina puffar 😉.


1. HÖG PUFF FRÅN ÅHLENS • 399 SEK
Dessa högsmala fina puffarna är från Åhlens och kostar 399 SEK. Den finns i grått och rosa.



2. STILIGE STOCKHOLM FRÅN IKEA • 1 295 SEK
Stilrena puffen i serien STOCKHOLM 2017 är från Ikea och finns i mörkgrå, orange och mörkblå. Snygg! Tyget är riktigt sammet, vilket gör priset lite högre, men ändå OK. xxxx





3. STORA VADSTED FRÅN JYSK • 799 SEK
Stor och fin puff i velour och jag har inte sett den live, men den tål att kollas upp.




4. SITTPUFF MED "GULD OCH SAMMET" • 890 SEK
Dessa små praliner måste vara en billigare variant av Velvet Stool.


Velvet stool, med en annan prislapp.


5. MYSIGA SKENE FRÅN JOTEX • 999 SEK (SMALL)
En snygg puff med klädda knappar. I storlek small finns den i turkos, off-white och brun. Sedan hittar ni storlekarna medel och stor också.


Nu får jag ut och kolla på dessa IRL.
Ha en fortsatt fin torsdag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram som @villaljungberg

Bilder: Produktbilder och inspirationsbilder från möbelföretag och leverantörer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar