söndag 31 december 2017

GOTT NYTT • NYÅRSDUKNINGAR MED MYCKET GRÖNT!


Än är det några timmar kvar för er som ska ha nyårsmiddag ikväll. Jag bjuder här på lite inspiration - en dukning från vår nyårsmiddag för något år sedan. Mycket grönt, stora julgranskulor i frostat och genomskinligt glas samt silvriga dekorationskvistar skapade temat det året. 

Här är dukningen hemma hos våra kära vänner förra åtet, ljuvligt! Här var det grankvistar, silverkottar och benvita rosor som prydde mitten av bordet.


Grönt på bordet har även House Doctor, kanske lite mer juligt här, men lovely!


Och denna dukning från House Doctor alltså...vill bara hoppa in och sätta mig här och skåla för det nya året!


Jag önskar er en härlig nyårsafton med mycket bubbel och glädje! Hoppas ert 2018 blir fyllt av värme, spännande upplevelser och kärlek. Kanske hittar ni en och annan fin inredningspryl och kan pyssla i era "bon", men det allra viktigaste är ju att hemmet är en skön plats att vara på det kommande året. 

Jag är otroligt glad över att ni är här och läser, och jag hoppas kunna ge er ännu mer inspiration och kreativa idéer 2018, då vårt hus snart är klart.

Gott nytt år och kramar till er alla ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Bild 1 & 2: Mia Ljungberg

Bild 3 & 4: Inspirationsbilder från House Doctor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar