söndag 18 februari 2018

FINA OCH PRISVÄRDA MUFFINSFORMAR FRÅN RUSTA


Våra cupcakes i finaste formarna från Rusta, till min käre morfar som fyllde 94 år!

Grattis Morfar! 


Och Neimis MELLO-cupkaces...
Vi hade aldrig gjord cupcakes förut, men testade för några veckor sedan. Det var mycket lätt och vi hade jättekul när vi dekorerade dem! Då använde vi små formar från Ica maxi, men jag ville gärna ha några lite roligare till nästa gång. Och då hittade jag de här söta formarna när vi var en sväng på Rusta.

Just nu kostade det i butik 39,80 SEK för tre valfria rör med 25 stycken fina formar i varje (19,90 styck). Jag har letat runt lite och tycker detta verkar vara ett bra pris. Har ni andra tips så säg! 

Här är våra första cupcakes någonsin. Det tips jag kan ge är att göra dubbel sats av frostingen. Vi tyckte det blev lite snålt första gången. Med dubbel sats nu andra gången, kunde vi spritsa så mycket vi ville. Det recept vi bakade cupcakesen efter var Leilas, de blev mycket goda! Jag är tyvärr ingen bullmamma, men när man samtidigt får pynta och pyssla, då är det bak i min smak!


Ha en fortsatt fin söndag, må så gott! ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar