torsdag 29 mars 2018

TIPS PÅ MÄSSING- OCH MARMORBORD + GEORGE

Idag kom vårt efterlängtade soffbord, och vi blev så nöjda! Efter mycket letande och velande beställde jag Maryland från Trendrum. Maryland finns med svart och vitt underrede också.
Jag kombinerar det med George (lågt) från Ellos och de passar perfekt ihop tycker jag. Också George finns i många olika utföranden och även i två höjder.


Det är mycket som inte är klart i vardagsrummet. Vi väntar på soffa, jag håller på att designa våra posters till väggarna och vi ska antagligen ha en fondvägg osv. Men nu var en viktig pusselbit i varje fall på plats, soffborden!




Ett annat snyggt bord som jag valde mellan är Accent från Ellos.



Idag kommer min bror med familj och påskmyser hos oss, skönt att ha ett soffbord den här gången😉.
Må så gott! ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bild 1, 2 och 6: Mia Ljungberg

Bild 3-5: Ellos produkt-och inspirationsbilder 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar