torsdag 5 april 2018

DISKRET OCH STILSÄKER BARSTOL


Hej på er. Hoppas vintern är på sluttampen hos er alla nu. Jag är så nöjd för vi har äntligen bestämt oss för att det blir barstolen Form Barstol från Normann Copenhagen i vitt med vitlackerade stålben i vårt kök. Tre stycken av denna skönhet är beställda. De gick egentligen inte in i vår "budget för barstolar" men i och med att köket nu är väldigt centralt i vårt hem, så känns det extra viktigt vilka stolar som står vid köksön. Jag har förälskat mig i den här stolen, och den stilrena formen gör att jag antagligen inte kommer att tröttna på den på mycket länge, kanske aldrig.


Form Barstol finns i två höjder - 65 cm, som vi beställt och även i 75 cm. Den finns också i många olika utföranden. Ibland kan det kanske vara värt att lägga lite extra på en möbler som man verkligen vill ha och som man vet kommer att hålla i längden.

Ha en riktigt fin dag! ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: P
rodukt-och inspirationsbilder från Normann Copenhagen och olssongerthel.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar