torsdag 24 maj 2018

SALT- OCH PEPPARKVARNAR MED STIL


Som inflyttningspresent av min kära Farmor fick vi dessa fina salt- och pepparkvarnar. De var oanvända men i sin förpackning och köpta på 70-talet. Gissa om jag blev glad!


Jag tycker verkligen de mjukar upp i vårt kök och jag gillar att de få ta lite plats liksom. Nu ska jag bara fylla dem också så de kan börja användas här. 



SUPERFINA PARIS U SELECT SALT OCH PEPPARKVARNAR FRÅN PEUGEOT 

Det finns att köpa liknande nyproducerade salt- och pepparkvarnar. Royaldesign.se har t ex "Paris u select Pepparkvarn Brun, 27cm från Peugeot. Den finns i många olika storlekar och färger där.



Varför inte "spice:a" upp era kök med en härlig kryddkvarn?
Sköt om er ♡ Mia Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Inspirationsbilder från IBF och Stenbutiken i Viken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar