söndag 22 juli 2018

8 VACKRA PRYDNADSKUDDAR I GRÅTT, BEIGE OCH LITE SVART

Hej på er! Hoppas ni har det gott i sommarvärmen. Jag tänkte ta tag i vår nakna soffa även om det just nu inte är där man hänger oftast. Jag letar beiga, svarta och vita kuddar. De ska vara ganska stora och superfina såklart!
Det finns ju så många snygga, men här kommer åtta kandidater:



TOULOUSE kuddfordral, Light Grey 50x50 cm
En enkel men ack så vacker kudde som ni hittar på Soluppgången inredning.

______________

SIMONE kuddfodral 50x30 cm

Den här stora kudden gillar jag, och den har ett otroligt bra pris! Du hittar den och många andra prisvärda sammetskuddfodral på Jotex.
______________



ZEBRA kuddfodral 50x50 cm
En zebrakudde vill jag ha. Här är en av de fina jag väljer mellan. Denna är från Indiska. Otroligt slutsålt på zebrakuddar överallt just nu!
______________

TIGERLILJA kuddfodral grå/vit 40x40 
En sober kudde från Jysk som jag tänkte kanske kunde få väga upp zebrakudden i andra hörnan.
______________

KATTEFOT kuddfodral  ljusgrå 50x50
Fin i all sin enkelhet är denna kudde från Jysk.
______________



VELVET Kuddfodral, 50x50 cm
En quiltad kudde från Mio som passar in överallt.
______________


ZEBRA Kuddfodral 40x60 cm
Långsmal  zebrakudde från Chhatwal & Jonsson i 100% linne
Denna finns också i storleken 50x50.
______________


DEVA Kuddfodral Grå 50x50 cm
______________

Ja, vi får se vad jag landar i, jag uppdaterar er sedan!
Njut av sommaren ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Produkt- och inspirationsbilder från Soluppgånen Inredning, Mio, Jysk, Indiska, Jotex och 
Chhatwal & Jonsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar