torsdag 5 juli 2018

TIPS - SÅ NÖJD MED BARPALLEN HECTOR FRÅN MIO!


Efter att ha haft andra barstolar hemma och inte varit nöjd med färgen, så hittade jag den mycket prisvärda barpallen Hector på Mio. Vi hade en hemma och provade, och kände att detta blir mycket bra. Pallen har en klassisk, stilren form och jag gillar nättheten i designen. Nu håller vi tummarna för att kvalitén också är bra. Pallen finns i höjderna 66 cm och 76 cm, vi har höjden 66 cm.

FINT MED KONTRAST TILL DET VITA


När jag började leta barstolar och pallar ville jag ha vita. Sedan kände jag att i och med att hela köksinredningen och köksön är vita, så hade det varit skönt med lite kontrast till detta. Hectors gråa tygsits är i exakt samma nyans som klinkerplattan vi har både på golv och som stänkskydd. Ett sådant här typ av kök behöver också mjukas upp med korg, växter och textil, så sitsarna är perfekta även för det. Pallens svarta metallben kommer igen i det svarta i spishäll, spis och mikrovågsugn. Det blev en stor skillnad från att ha vita stolar... och jag är supernöjd!

Fint att lägga en liten fäll på, kul att kunna alternera.


Ja, som så många gånger förr har jag fått bevis på att det inte alltid behöver vara dyrt för att vara snyggt!

Jag önskar er en fortsatt fin sommardag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar