onsdag 26 september 2018

MISSA INTE LJUSSTÄMNING PÅ SOFIERO SLOTT


Hej på er! Nu börjar det verkligen kännas höstigt här i Skåne. Förra året skrev jag ett inlägg om vårt besök på Ljusstämning Sofiero. Nu är det lite mer än en månad till nästa Ljusstämning i slottsträdgården, och jag vill verkligen tipsa er om denna vackra upplevelse. Bor ni i Helsingborg eller har vägarna förbi här den 1-4 november, så besök Ljusstämning Sofiero 2018!


Vill ni se några av mina bilder och läsa om vårt besök på eventet förra gången, så kolla inlägget
ETT MAGISKT HÖSTEVENT PÅ SOFIERO. Hela familjen hade en riktigt härlig stund där och att barnen fick gratis marshmallows att grilla, var nog en av deras höjdpunkter ;-)


Så väldigt stämningsfullt och fint! 

Välkommen hösten! Det är allt lite mysigt att få kura ihop sig under en filt och tända några ljus, nu efter denna varma sommar. Första hösten i vårt nya hus. Missa inte mina tips om takhöjder i 1,5-planshus, snart här på bloggen.

Må så gott ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: 1 & 3: Sofiero Slotts bilder
Bild 2: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar