torsdag 16 november 2017

SMARTA OCH FINA "SMÅFÖRVARINGSHYLLOR"

FÖRVARING TILL SMÅTT OCH GOTT

Letar efter förvaringshyllor som man kan ha småsaker i. Till grovkök, i kontorshörnan eller kanske i barnens rum tänker jag. Här ovan ser ni snygga trådrasterhyllan, som är ett komplement till STRING WORKS-SERIEN från String Furniture. De små lådorna är String organizers.


MITTEN SHELF HYLLA från Maze finns i guld, vitt och svart - fin!
Sedan har vi denna korghylla FOLKE från Jysk. Den är liten, enkel och diskret. Gillar att småsakerna syns mindre här ;-). FOLKE finns som "singel" också.
CASPERSEN från Jysk, om man vill ha en hylla med "korgkänsla".


Den här fina vägghyllan med korgar i mässingfärg från Madam Stoltz kulle jag verkligen kunna tänka mig ovanför ett skrivbord.



En vägghylla i metall, antik svart sitter som en smäck i mitt eventuella utekök.

Ja, att få ordning på smått och gott är så skönt, och kanske en av hyllorna här kan hjälpa till.
Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Bilder: Produktbilder från String Furniture, Maze, Jysk, Madam Stoltz och Reforma Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar