söndag 4 februari 2018

VACKERT MED VÄXTER I KORG - FINA KORGAR PÅ RUSTA


Då var jag där igen, jag älskar ju korgar! Min svägerska Kristina och jag skojade idag om att man måste ju alltid ha en korg över, om man skulle behöva en akut. Det är snyggt att ställa ner krukor med växter i korgar, tycker jag. Ett lätt sätt att mjuka upp en del av ett rum. Dessa fina står hos min mamma.

2-pack Malte kostar 249 på Rusta.


Dessa korgar i olika storlekar och färger köpte jag idag. Jag blev samtidigt medlem på Rusta vilket innebär att jag har 1 helt års öppet köp. Mycket bra att kunna känna in och testa om och var de passar i nya huset.

Många fina korgar har de! Men nu får det nog räcka för min del för ett tag.
Önskar er en mysig söndag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin

Bildmontage 1: Anita Fredricson
Bild 2-4: Produkt- och inspirationsbilder från Rusta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar