onsdag 7 mars 2018

VI VALDE SJÄLVHÄFTANDE KROKAR M.M. I BADRUMMEN

FINA SJÄLVHÄFTANDE KROKAR OCH HÅLLARE FRÅN BESLAGSBODEN

Hejsan! Ursäkta att jag inte tittat in här på ett litet tag, vi är mitt i flyttstöket. Ville visa er så fina diskreta badrumskrokar och toalettrullehållare jag hittade från Beslagsboden. Vi köpte dem på Hornbach, de finns på många ställen. Numera är det mer och mer vanligt att man inte skruvar upp sådant här i badrummen, utan att man istället väljer självhäftande lösningar. De stilrena krokarna på bilden finns även i svart, silver m.m. och med olika antal krokar. Vi satt även upp en "två-krok" vid duschen, jag tänkte att det kunde vara smidigt att där kunna hänga upp sin handduk eller morgonrock.

Jag letade först efter fristående toalettrullehållare, men med en 10-månaders buse i huset tog vi beslutet att sätta upp en hållare istället för att slippa riskera att ställningen rasar i golvet. Och när jag sedan hittade dessa diskreta vita hållare blev jag mycket nöjd. De var precis vad jag var ute efter - enkla och nästan lite industriella i sin form. Jag ville att det skulle synas så lite som möjligt. Här ser ni hållaren i vårt badrum som det såg ut idag. Badrummet, liksom alla rum, väntar på "piff" som synes! 😉

Ha en fin fortsättning på er onsdag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar