onsdag 5 september 2018

MITT TIPS PÅ EN MYCKET PRISVÄRD INNERKUDDE


DUBBLA DEN SUPERBILLIGA INNERKUDDEN FRÅN IKEA!

Jag har letat innerkuddar till 50x50 cm kuddfordral. Jag ska ha ganska många nya kuddar här hemma, i soffan, i sängen och i uterummet, så jag ville hitta en billig innerkudde. Jag är allergisk mot dun och tycker i vilket fall som helst inte att mina innerkuddar behöver vara i något annat än syntetmaterial. Jag vill däremot att de ska vara riktigt tjocka så att fodralet blir utfyllt ordentligt.

Den kudde jag valde till sist var Ikeas INNER som finns i fler storlekar. Men hemligheten är att ha två stycken av denna ganska tunna innerkudde i varje 50x50-fodral. Kudden kostar 20 kr så det blir ju ändå väldigt prisvärt. Och fodralen blev nu riktigt fyllda och snygga. De två helgrå kuddarna på bilden är fullproppade med INNER.

Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bild: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar