söndag 9 september 2018

TRE SVARTA, HÖGA LJUSSTAKAR (...TILL BUDGETPRIS)


Hej på er,
Höga ljusstakar är ju så vackert och lättplacerat. I veckan sprang jag på några riktigt fina på Clas Ohlsson. Kanske jag hade föredragit att foten var kvadratisk...men ja detta är mjukare, och snygga är de i varje fall. Jag verkar vara inne i en riktig budgetbubbla, för jag tycker jag ser bra klipp överallt just nu, och då måste jag ju dela med mig av dem😉


TRE SET MED SNYGGA SVARTA LJUSSTAKAR


1) STILRENA STAKAR FRÅN CLAS OHLSON MED EN "TOUCH" AV GULD
På bilden här ovan ser ni dem hemma hos mig. De finns i en lägre och en högre variant. Den lägre finns även i helsvart. 29 kr/st. De passade mycket bra här hemma.



2) KLASSISKA LJUSSTAKAR MED LITET FAT FRÅN IKEA
Lite mjukare och med ett smart fat  - "Fulltalig" från Ikea. Alla tre för 99 kr!



3) STILFULL LJUSTAKE FRÅN H&M HOME
På H&M Home hittar ni dessa Ljusstakar i två olika höjder och i två olika utföranden. Även dessa är i svart och guld/mässing. De kostar 99 kr/st.


Glöm inte att rösta idag!
Ha en fortsatt fin söndag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bild 1, montage: Mia Ljungberg
Bild 2-3: Inspirations- och produktbild från Clas Ohlson
Bild 4: Inspirations- och produktbild från Ikea
Bild 5,6 & 7: Inspirations- och produktbilder från H&M Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar