onsdag 24 oktober 2018

GÖR ETT BESÖK PÅ SOLUPPGÅNGEN!


Hej på er! Här hemma går det sakta men säkert framåt med att tömma sista magasineringsförrådet.

För varje låda som packas upp och för varje sak som får sin rätta plats, ges bort, säljs eller slängs, så kommer vi närmre lite ordning på torpet.

Fastän jag därför egentligen själv inte ska köpa några inredningsgrejer just nu, så måste jag tipsa om en bra butik om man är ute efter t ex vackra inredningsdetaljer och kuddar. Jag har bl a köpt min solspegel och fina kuddfodral hos dem. 


De beskriver sitt sortiment som industriell-, lantlig- och romantisk inredning, design och presentartiklar. Om det så är på nätet eller i deras fina fysiska butik i Allerum utanför Helsingborg, så tycker jag att man alltid blir mycket inspirerad hos dem och så trevligt bemött.

Just nu kan man beställa en julkalender full av fina överraskningar.


Med denna vackra lykta från deras butik önskar jag er en riktigt fin höstdag!

Sköt om er ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder1, 2 & 4: Mia Ljungberg, fotograferade på Soluppgången.

Bild 3: Inspirationsbild från soluppgången.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar