lördag 6 oktober 2018

HOTELLINSPIRATION - Western Hotel Plaza i Västerås


Jag fick sådan inspiration på ett hotell nu i helgen, måste dela med mig lite. Checkade in på Best Western Hotel Plaza i Västerås med mina föräldrar för att hälsa på min morfars syster, vår kära Sassa. Hotellet renoverades för ca ett år sedan och är jättefint! Här kommer ett litet bildregn.


Datorplatsen är ju magiskt fin!



Loungedelen med flygel, arbetshörna och sittgrupper är väldigt mysig och man känner verkligen för att slå sig ner.



Underbar färg på stolar och puff i vårt rum!


Man får ju inte missa Sky Bar på 24:e våningen. Väldigt fint och lyxigt! Man har utsikt över hela Västerås city där känns det som!

Sky Bar Hotel Plaza: Fotograf Henrik Mill


I matsalen skapar takhängda växtställningar, tygklädda pelare, draperier och korglampor en fin och lugn plats. Sedan att frukosten är ljuvlig det gör ju upplevelsen komplett!

Hoppas ni får chans till en skön hotellnatt snart!♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin

Bilder: 12-13 från Sky Bar Hotel Plaza: Fotograf Henrik Mill
Bilder: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar