onsdag 3 oktober 2018

TRE TIPS PÅ FINA BILLIGA BLOMSTÄLLNINGAR


Hejsan! Oj, vad det går i 190 här just nu. Vi håller som sagt på att försöka få rätt på vårt förråd m.m. medan vi plockar hem det sista från alla ställen där vi haft grejer under byggtiden. Men det känns skönt att sakta med säkert få i ordning. Barnens alla aktiviteter är i full gång, projekten har börjat ticka på efter min jobbstart och vi planerar just nu steg två i trädgården. Hejåhå! Men vilka kära "problem" detta är, klagar inte.

När jag var ute får någon vecka sedan och köpte möbler och annat till en "styling" av konferensrum, kontor och foajé till en kund, så såg jag flera fina lite högre blomställningar. En sådan ville jag ha, kände jag. 

Denna typ av kruka är både vacker och smart. Man kan ha mindre växter på ställen där man annars måste ha större växter stående på golvet, t ex om man har stora fönster som går ner till golvet. Lätt att flytta runt när man vill ha variation. Något dyrt fick det inte bli, vi tänker spara pengar till trädgården i vår. Här har ni mina tips!


TRE SNYGGA BLOMSTÄLLNINGAR TILL BRA PRIS


1. Åhlens

Denna fina i lite retrostil köpte jag på Åhlens. Här kan man välja själv vilken kruka man vill ha. Den finns i svart och vit på nätet men såg även den i guld/mässingfärg i butik. Man kan få den i två höjder. 229 kr kostar den högsta. 


2. Mio

En snygging från Mio som också finns i två höjder. 199 kr för den höga.

3. Jysk



En rakare och lite kraftigare blomställning med kruka såg jag på Jysk. 129 kr.

Nu ska jag snart hoppa i säng och skissa på trädgården.
Hoppas fortsättningen på er vecka blir fin ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bild 1: Mia Ljungberg
Bild 2-7: Inspirations- och produktbilder från Åhlens, Mio och Jysk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar