söndag 25 november 2018

3 SNYGGA KUDDAR I SVART & NATUR

Hej på er, hoppas ni har en riktigt bra helg. Kanske har ni shoppat något på Black Friday? Jag har klickat hem några prydnadskuddar och en matta. Här kommer tips på tre kuddar om du är ute efter fina i svart och beige/naturfärg.


VACKRA KUDDAR I SVART & BEIGE


1. Den här underbara kudden är från Hübsch och finns i 50x80 på Sleepo och i 60x60 på Format Design.

2. Också har vi denna skönhet som min kära väninna Jenny tipsade mig om. Nu har jag tre av den😉. Ni hittar den bl a på Sleepo. 


 Den finns även i en grå variant.



3. Visst är den vacker, denna handtryckta kudde från Frösö Handtryck?


Nu ska vi röja i grovköket och stuva in det allra sista i förrådet. Det som är kvar av den rensningen får bli till våren. De kommande veckorna väntar läggning av plattor och uppbyggnad av rabatter, i det som ska bli vår trädgård. Spännande.

Njut av er söndag ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Produkt- och inspirationsbilder från Sleepo, Frösö Handtryck, Hübsch, Format Design och Classic Collection

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar