lördag 17 november 2018

3 SVARTA, SMÅ SÄNGBORD FRÅN MIO, TILL BRA PRIS!


Jag har kommit en liten bit i min makeover av sovrummet. Förra helgen köpte vi sängbord och hylla på Mio. Det gjorde så mycket till känslan i rummet! Ska snart visa er. Här kommer tre nätta bord som jag hittade när jag letade.


1) ALEX 


Det här lilla bordet står som sagt nu vid min säng. Det är mycket stabilt trots att det är smalt och är verkligen fint även i verkligheten. Det finns en högre hyllvariant som jag valde till andra sidan sängen, stående lite mer mot vägghörnan. Det blev en fin kombo. Alex finns också i en vägghängd variant och i vitt.


2) ZET


Detta lilla stilfulla bord med en smart kant, är också snyggt till Alex-hyllan, som man ser här.

3) NOVALI 


Ett snyggt litet bord med marmorskiva. Bordet finns även med rektangulär bordskiva och i andra storlekar.


Nu ska sängavel och plyschstol beställas. Senare blir det en hel vägg med smarta vägghängda Bestå-skåp från Ikea.

Ha en fortsatt fin helg! ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Produkt- och inspirationsbilder från Mio och Ikea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar