lördag 16 februari 2019

SPEGELN LILY FRÅN MIO, PRYDER NU VÅRT SOVRUM!

Hoppas ni har en fin helg! Här i Skåne skiner solen, jättehärligt! Nu har spegeln kommit på plats och den blev kronan på verket i vårt sovrum. Så länge vi inte kan måla någon fondvägg känns den extra viktig och rummet blev verkligen mer komplett när den kom upp.
Med sin mjuka form passar den fint in och tar upp det svarta i sängbord, hylla och. Jag ville ha en svart solspegel med så mjuk form som möjligt, så gissa om jag blev glad när jag då hittade vackra Lily från Mio!


De svarta sammetsstolarna har också kommit och nu känns rummet så mycket mer vilsamt och mysigt på alla sätt. De avlånga gröngrå ryggkuddarna i mitten av kuddhavet är från Jysk, zebrakuddarna är beställda från Sleepo och de stora mullvadsfärgade sammetskuddarna kommer från Soluppgången utanför Helsingborg. 

I kväll är det ju Mello, och då vet jag ett gäng kids som efter det kommer att krypa upp här och relaxa lite.

Önskar er en riktigt skön eftermiddag ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin

Bilder: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar