söndag 24 februari 2019

TRE LJUVLIGA FÖRVARINGSBÄNKAR I GRÅ SAMMET


Oj, vad denna helg gick snabbt. Men vi hann i varje fall med "Mellomys", uppmontering av store sonens jättebilbana och en promenad i solen. Sedan har barnen sportat och vi har fått klart alla presenter och fix till vår dotters födelsedag. Så man är väl ändå ganska redo för en ny vecka. 

Jag har börjat leta efter någon typ av snygg förvaring att ha lillkillens leksaker i bakom soffan i vardagsrummet. Ett alternativ är att bl a ha en sittbänk som sedan kan flyttas till någon annan plats. Här kommer tre fina bänkar som jag hittade när jag började reka. De är nog för grunda för mitt ändamål, men någon av er kanske är ute efter något sådant här.


TRE SNYGGA SITTBÄNKAR I GRÅ SAMMET


1. ALEXANDRA FRÅN MIO


Denna prisvärda sittbänk är ju superfin! Se även bilden längst upp i inlägget. Den finns även i en rund modell.


2. ROYAL VELVET FRÅN TRADEMAX


3. BELLA FRÅN ELLOS

Söta Bella finns även i vitt och är ganska lik Alexandra i både utseende och pris, men är lite kortare och har rundare form på benen.


Såhär ser hörnan hos oss ut som behöver en eller flera förvaringsmöbler. Kan vara dags, eller hur?

Hoppas ni får en riktigt bra vecka ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder 1 & 2: Produkt- och inspirationsbilder från Mio

Bilder 3 & 4: Produkt- och inspirationsbilder Trademax
Bilder 5 & 6: Produkt- och inspirationsbilder Ellos
Bild 7: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar