söndag 25 augusti 2019

5 FINA OCH BILLIGA SMÅ VASER


Småvaser - en favorit här hemma. De hittar alltid en plats, och inte behöver man någon stor bukett att stoppa i dem. Det räcker med en kvist, en gräsvippa eller en blomma. Bara man ska klippa ner en växt så har man en fin kvist som kan pryda en hörna. Bilden är från nu i veckan då jag trimmade ett av våra citrusträd. I bakgrunden står en söt vas på fot som jag ärvt av farmor, sådana fyndar man oftast ganska lätt på loppisar. I förgrunden står Laris från Jysk, tror tyvärr den utgått...men misströsta inte, här kommer fem tips på små fina vaser!



HÄR ÄR MINA TIPS PÅ 5 PRISVÄRDA, UNDERBARA SMÅ VASER


1) Smarta Jannik 

JANNIK från Jysk är supervacker. "Blomhållaren" gör den extra smart.
Ø10xH14cm m/lock osort.
44,95 kr (Just nu 25 kr!)
_________________

2) Färgglada Ellen

Ellen finns i tre färgställningar och är så fin! Ni hittar den på Lagehaus.
Mått: Ø9xH7,8 cm
Pris: 49 kr
_________________

3) Pastelliga och fina i målat glas

Mått: Olika
Pris: 29.90 kr
_________________

4) Klasiska Rene 


Rene från Jysk är en söt och klassisk liten vas som aldrig kan bli fel.
Ø9xH13cm 
44,95 kr (Just nu 25 kr!)
_________________

5) Vackra vaser med guldkant

Dessa små vaser från H&M Home vill jag gärna ha på mitt höstdukade bord.
Mått: Olika
Pris: 39,90 kr


Med farmors vas önskar jag er ett skönt slut på söndagen, och en riktigt fin start på kommande vecka
 ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bild 1: Mia Ljungberg
Bilder 2,3 & 8: Produkt- och inspirationsbilder från Jysk
Bilder 4 & 5: Produkt- och inspirationsbilder från Lagerhaus
Bilder 6,7, 9 & 10. Produkt- och inspirationsbilder från H&M Home
Bild 11: Mia Ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar