söndag 29 september 2019

3 PRISVÄRDA OCH STORA BADRUMSMATTOR


Hej i höstrusket! Just nu gör jag ett litet ryck i vårt badrum på nedervåningen. Det har fått vänta lite. Här ser ni hur det ser ut när i varje fall badrumsmattan är på plats. Jag vill gärna även ha en byrå och någon fin filt & kanske en kudde. Sedan ska jag om ett tag försöka hinna med att måla om karmstolen i en vilsam, lite varm mellangrå ton och klä om den med ett grått sammetstyg. Med tre barn och begränsad tid för storstädningar😂, så känner jag att jag antagligen kommer att vilja byta badrumsmattan efter ett litet tag, så jag letade billiga och snygga mattor. Här kommer tips på tre fina, lite större badrumsmattor.


3 SNYGGA, STORA BADRUMSMATTOR TILL BRA PRIS


1. ARILD 80x120 från Jotex finns i två färger. Ni ser både den vita och den gråa på bilderna ovan. Den gråa ligger i vårt badrum. Mattan har 10, och inte 7 "zickzack-rader" som på produktbilderna (se min badrumsbild), och luggen är mer ojämn än på produktbilderna tycker jag, men mattan är fin och prisvärd. 


2. Badrumamatta 70x120 från H&M är ju så vacker. I denna storlek finns den i färgerna mullvad och vit och i storleken 50x70 finns den i fem vackra färger!

3. Badrumsmatta 70x120 från Hemtex är snygg! För ljus för att få vara fräsch mer än någon dag hemma hos oss 😉 .

Snart ska ni få se hur det blir med byrån i badrummet, för jag fick precis reda på att den är påväg från Ellos. Hoppas ni får en skön söndag. Här ska det planteras ut lite gräs i rabatten inför hösten och lite sådant pyssel

Sköt om er ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Follow my blog with Bloglovin

Bild 1: Mia Ljungberg
Bild 2-4: Inspirations- och produktbilder från Jotex
Bild 5: Inspirations- och produktbild från H&M Home
Bild 6: Inspirations- och produktbild från Hemtex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar