fredag 21 juli 2017

JAG HAR UPPTÄCKT KORGLAMPOR

Så enkla, okonstlade och fina


När vi var på semester, hängde denna korglampa på vår terrass. Visst har jag sett liknade lampor innan, men det var inte förrän vi satt där och myste både på dagarna och kvällarna, som jag kände att en sådan lampa passar perfekt på en uteplats eller i ett uterum. Ja, det kan även vara otroligt fint inomhus i rätt miljö. Själv hade jag nog valt en lampa med lite glesare flätning, som på de lampor jag visar här nedan.



Korglampa CEBU, snygg, den stora är 57 cm.




Mio har flera jag gillar, måste dit och kolla in dem.




Den här från Lilling Cottage är 80 cm i diameter och mycket vacker.


För oss blir den en fredag hos min bror med familj, det ser jag verkligen framemot. 
Må så gott och ha en riktigt skön helg♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Bilder: Mia Ljungberg och produktbilder från lampleverantörerna ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar