söndag 1 oktober 2017

ETT HEM MED VÄRME & STIL


Hej på er! Hoppas er helg är riktigt mysig. Vi har bl a varit på invigning och firande av att Pålsjö har blivit naturreservat, och sedan varit på en urmysigt middag hos en vännina jag lärde känna på gymnasiet. Härlig med gammal vänskap som består. En annan kär vän till mig säljer just nu sitt vackra hus i Mariastaden i Helsingborg. Kolla in det här.

Älskar den lugna och sköna känslan man får i detta rum. Här har jag suttit många timmar och diskuterat stort och smått, över en kopp kaffe eller ett glas vin. Älskar den rosa puffen och fåtöljen!


Många fantastiska middagar har serverats här i detta fina kök, det vill jag lova. 
Ett mysigt hörn i trädgården. Äppelträdet klarade sig när de gjorde sitt stora trädäck.

Flickornas söta rum med mjuka rosa toner.

Ett härligt sovrum på tredje våningen. Blått är flott får man ju verkligen säga här.

Hoppas ni fick inspiration av detta, och är ni intresserade av att titta på annonsen och alla bilderna så kolla Hemnet - Mariehällsvägen 21 i Helsingborg.

Ha en fin söndag ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder: SE360/Bjurfors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar