torsdag 14 september 2017

KLÄDSTÄLL FÖR FINA PLAGG PÅ DISPLAY

Hejsan! Oj, vad det regnar och regnar här i Helsingborg. Väder för hemmafix. Så när lillen sov fick jag lite tid att börja rensa och kolla igenom barnens kläder. Skönt att ha sådant gjort tills det är dags att flytta till huset (det blir antagligen inflytt runt vecka 5, 2018). När jag lade fram min dotters underbara klänningar så tänkte jag att, nu i nästa rum som hon och jag ska inreda, så ska vi låta några av dessa praliner få hänga framme.

Jag vill hitta ett fint och lagom stor klädställ till det. Sedan får kläderna på ställningen växa och skifta med hennes ålder och stil. Även i mina killars rum, tror jag detta blir jättefint.

Här är en summering av min koll efter relativt billiga men snygga klädställningar.


TRE FINA OCH PRISVÄRDA FRÅN IKEA


Rigga som är ställbar på höjden, smart.

Mulig, är billig och har en mjuk fin form.


Turbo, lite kaxigare, och snäppet större.


TRE FRÅN MIO, EN I MINDRE FORMAT

Twiggy, fint med en träställning. Denna ligger mycket bra till.

Twiggy för mindre barn, så söt till min lilleman!

Herbert, en större modell.

TRE SNYGGA FRÅN ILVA


Noble och Carvé är vackra, men är två lite dyrare klädställ.


OCH ETT MED DUBBELHYLLA FRÅN ÅHLENS

Denna klädställning från Åhlens har två hyllor längst ner och små hjul.

Som sagt, några av dessa ska få pryda en hörna i rummet. Tyget ger ju även en skön och mjuk känsla tillsammans med överkast, kuddar och filtar.

Må så gott♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bild 1: Mia Ljungberg

Resterande bilder: Inspirations- och produktbilder från Ikea, Åhlens; Mio och Ilva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar