tisdag 12 september 2017

TIPS PÅ VACKRA KORGAR...OCH EN EFTERLYSNING

MAN KAN ALDRIG FÅ FÖR MÅNGA KORGAR

En korg är praktisk och samtidigt är den en mycket dekorativ inredningsdetalj. Den kombon är ju perfekt. Här ovan, min favorit jag köpte på Myhabitation för några år sedan. Vet någon av er var man kan hitta en liknande korg i större format, så tar jag tacksamt emot tips :-)



Korgar mjukar verkligen upp den plats de står på. Här är en korg hos min kära väninna Jenny. Så snyggt att ha tidningar i.


MINA TIPS PÅ NÅGRA FINA KORGAR

Färgen och den glesa strukturen är underbar. Dessa från Cosy Living som är gjorda i vattenhyasint hittar du på Countrystyle. De har flera andra av Cozy Livings fina korgar.

Den här bastkorgen hittar du på Ting & Tag, fin som liten tvättkorg.


En vacker från Butik Michaelsdotter.


Ett set om två mörkbruna metallkorgar som du hittar på Trademax. Lite retro över dem. I like.

Denna stilrena från Tinke K hittar du på Bambu Blackbaloon.


Stora och snygga. Även dessa från Tine K. De hittar du på JB Home.

Vackra Fair Trade-korgar från Piet hein eek  


Det blir säkert fler korgtips här en annan gång.
Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Bilder 1 och 2: Mia Ljungberg
Resterande bilder: Produktbilder från butiker och korgleverantörer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar