lördag 11 november 2017

HUSHYLLOR, SÅ FINT SÅ!

Hoppas ni har en fin lördag. När jag nu håller på med inredningen till barnens rum hittade jag urfina hushyllor. Har sett sådana innan, men nu fick jag verkligen upp ögonen för hur fina de är.

Mina föräldrar har som julklapp köpt dessa vita till Linus rum, längtar tills jag får sätta dit en liten söt nalle, små böcker eller kanske en inramad gullig bild. Hyllan finns i många olika färger.

MÅNGA SMÅ HUS TILL VÄGGARNA

Det finns ju så många olika "hushyllor", jag skulle vilja ha allihopa. Här är ett axplock. De flesta finns i olika färger, bara att välja. In och kolla på t ex Jollyroom.se, de har rea på många av sina produkter just nu, och på en del av hushyllorna (sök på "hylla" för att få upp alla deras hushyllor).

Dessa fina med naturfärg på utsidan och vitt på insidan, snyggt!
 Bloomingville Hushylla 3-pack natur och vit

Denna kan jag tänka mig till ett rum för lite större barn.
FORM Living Hylla Hus, Svart. Finns även i vitt.



Detta ljuvliga Alice & Fox Bokhyllehus  gör ju sig i vilket barnrum som helst.



Sött så sött.
 Bloomingville Hushylla Djur 2-pack, rosa och vit

Sedan har vi dessa fina metallhyllor från Roommate.







Hoppas ni också blev inspirerade av dessa fina hyllor. Jag ska visa resultatet i Linus rum sedan!
Må så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Bilder: Produktbilder från Jollyroom, Alice & Fox, Roommate, Bloomingville och FORM Living

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar