torsdag 30 november 2017

PERSONLIGA PRESENTER TILL BARN

Ibland blir en gåva sådär lite extra fin och personlig om barnets namn står på den, t ex till dop eller födelsedagar. Jag hittade många fina saker när jag kollade runt. Te x på Rofa Design. Detta urfina kuddfodral fick Linus i doppresent av min moster och morbror. Jag önskade ett motiv som skulle hålla i många år. 


Här är två andra fina kuddmotiv från Rosa Design så finns t ex dessa och många fler.

Så söta tavlor...



...och gulliga doptåg och nattelampor. Även dessa från Rosa Design.

Anton får en sådan här bil i julkapp av kära släktingar, oj vad han ska ha kul med den (och köra in i alla våra splitternya lister och nyputsade väggkanter😂). Han får en utan namn.

Mina andra två barn har fått en stol med namn från mina föräldrar när de döptes. Det fick även Linus. Denna fina är gjord av min fd kollega Marie på Figuragrafika.se. Rofa Design har också stolar.


Man behöver ju inte döpas för att få en t ex en kudde med sitt namn på, det gör ju verkligen rummet personligt.

Ha det så gott ♡ Mia

Jag finns även på Instagram @villaljungberg

Bilder: Produktbilder från Rofa Design och Figuragrafika 

1 kommentar:

  1. Hei!

    Jeg tar meg den frihet i å sende dere en produktpresentasjon, da jeg ser at vi har en del produkter som kanskje kan være av interesse for dere.

    Vi er interessert i å selge Deres produkter i vår butikk også.


    For mer informasjon, besøk gjerne vår nettside https://pledd.net/

    Håper dere kan finne noe her som kan være av interesse for dere.

    Skulle dere ha noen spørsmål, eller det er noe vi kan være behjelpelig med, så er det bare å ta kontakt med oss.




    Ha en fin dag




    Med vennlig hilsen

    pledd.net
    babyfiltar.se
    yourbabyblankets.com
    Kundeservice: +47 450 98 031
    Kundtjänst: +46 767 480 072
    Customer service: +44 7466 98 4998
    kontakt@pledd.net




    SvaraRadera