söndag 2 december 2018

MAKEOVER AV EN HALL PÅ VÅNING TVÅ - DEL 1

Hoppas ni har en skön helg. Jag vill visa er ett moodboard jag gjort till en vän som behövde hjälp med deras hall på våning två. De ville ha en yta där man kunde vara och "stanna", och som inte bara blev en genomfart till sovrummen. Rummet är nymålat vitt - som en tom målarduk, underbart för mig!

Såhär ser mitt förslag ut och det mesta har nu inhandlats enligt Susanne. Grått, vitt, svart med inslag av gröna växter och mässing/guld är färgtemat. Det ska bli superspännande att se hur det hela blir i verkligheten (ni ska få se så fort det är klart). I veckan berättar jag mer om mina tankar, min rekommendation av fondväggsfärg och vilka produkter jag valt.

Sköt om er ♡ Mia


Jag finns även på Instagram @villaljungberg
Follow my blog with Bloglovin

Moodboard: Mia Ljungberg med produktbilder från div. inredningsföretag (mer info om dem kommer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar